Контент-аналіз медіа
Моделюйте поведінку вашої компанії на ринку і в суспільстві на основі розгорнутих рекомендацій медіа-аналітиків і експертів з репутації.
Проактивність в інформаційному полі – одна з найважливіших умов лідерства і репутаційної стійкості бізнесу. Щоб її забезпечити, потрібні дві речі: системний моніторинг ЗМІ в режимі 24/7 і експертний аналіз медіа-контенту.
Для цього, зазвичай, компанії створюють аналітичні відділи, що дуже витратно. Є більш ефективний шлях – замовити послуги контент-аналізу у спеціалізованого підрядника.
Перша репутаційна агенція пропонує вам системний аналіз публічного контенту про вашу бізнес-нішу з таких джерел:
- центральні, регіональні і галузеві ЗМІ
- стрічки новин інформаційних агенцій
- соціальні мережі, зокрема UGC-контент
- блоги і авторські колонки експертів
- тематичні веб-портали
- веб-ресурси конкурентів
Замовивши послуги контент-аналізу медіа у нас, ви отримаєте:
- щоденні свіжі дайджести про вашу бізнес-нішу
- резюме найактуальніших публікацій і новин
- прогнози репутаційних ризиків і можливостей
- експертні оцінки новин і точок зору в галузі
- рекомендації щодо інформаційної поведінки
- тактику реагування на негативний контент
- алгоритми випередження конкурентів у медіа
Щоб замовити контент-аналіз, натисніть на цій сторінці кнопку «Замовити послугу».