Контент-аналіз медіа

Моделюйте поведінку вашої компанії на ринку і в суспільстві на основі розгорнутих рекомендацій медіа-аналітиків і експертів з репутації.

Проактивність в інформаційному полі – одна з найважливіших умов лідерства і репутаційної стійкості бізнесу. Щоб її забезпечити, потрібні дві речі: системний моніторинг ЗМІ в режимі 24/7 і експертний аналіз медіа-контенту.

Для цього, зазвичай, компанії створюють аналітичні відділи, що дуже витратно. Є більш ефективний шлях – замовити послуги контент-аналізу у спеціалізованого підрядника.

Перша репутаційна агенція пропонує вам системний аналіз публічного контенту про вашу бізнес-нішу з таких джерел:

  • центральні, регіональні і галузеві ЗМІ
  • стрічки новин інформаційних агенцій
  • соціальні мережі, зокрема UGC-контент
  • блоги і авторські колонки експертів
  • тематичні веб-портали
  • веб-ресурси конкурентів

Замовивши послуги контент-аналізу медіа у нас, ви отримаєте:

  • щоденні свіжі дайджести про вашу бізнес-нішу
  • резюме найактуальніших публікацій і новин
  • прогнози репутаційних ризиків і можливостей
  • експертні оцінки новин і точок зору в галузі
  • рекомендації щодо інформаційної поведінки
  • тактику реагування на негативний контент
  • алгоритми випередження конкурентів у медіа

Щоб замовити контент-аналіз, натисніть на цій сторінці кнопку «Замовити послугу». 

Навіщо це вам?

Наш контент-аналіз дозволить вам:

  • використовувати порядок денний галузі в інтересах бізнесу
  • спиратись на об’єктивні дані в комунікаціях
  • передбачити репутаційні ризики і можливості
  • вчасно адаптуватись і реагувати на негатив
  • перемагати в інформаційній конкуренції
  • підвищувати свій експертний потенціал
  • оптимізувати PR-бюджети

 

Схожі послуги