Стратегії КСВ
Розвивайте соціальну відповідальність бізнесу так, як того очікує суспільство, щоб системно отримувати репутаційні дивіденди.
Корпоративна соціальна відповідальність для бізнесу – це невичерпне джерело репутаційних дивідендів, каталізатор пабліситі і пом’якшувач для криз. Для досягнення такого ефекту слід зробити КСВ системою діяльності компанії. Але, головне, щоб на соціальну місію бізнесу існував запит у суспільстві. Недостатньо, щоб вона просто подобалась власнику чи гендиректору. В другому випадку, люди сприйматимуть добрі справи вашої компанії як піар, що вдарить по діловій репутації.
Перша репутаційна агенція знає, як привести соціальну відповідальність вашої компанії в систему, яка в перспективі окупиться. Для цього ми пропонуємо такі послуги:
- розробка концепції соціальної відповідальності бізнесу
- розробка позиціювання КСВ в медіа-просторі
- розробка інтеграції КСВ в корпоративну культуру
- стратегічне планування КСВ на період від 1 року
- розробка концепцій корпоративного волонтерства
- розробка соціальних програм і проектів
Щоб замовити стратегію КСВ, натисніть на цій сторінці кнопку Замовити послугу.