Стратегії КСВ

Розвивайте соціальну відповідальність бізнесу так, як того очікує суспільство, щоб системно отримувати репутаційні дивіденди.

Корпоративна соціальна відповідальність для бізнесу – це невичерпне джерело репутаційних дивідендів, каталізатор пабліситі і пом’якшувач для криз. Для досягнення такого ефекту слід зробити КСВ системою діяльності компанії. Але, головне, щоб на соціальну місію бізнесу існував запит у суспільстві. Недостатньо, щоб вона просто подобалась власнику чи гендиректору. В другому випадку, люди сприйматимуть добрі справи вашої компанії як піар, що вдарить по діловій репутації.

Перша репутаційна агенція знає, як привести соціальну відповідальність вашої компанії в систему, яка в перспективі окупиться. Для цього ми пропонуємо такі послуги:

  • розробка концепції соціальної відповідальності бізнесу
  • розробка позиціювання КСВ в медіа-просторі
  • розробка інтеграції КСВ в корпоративну культуру
  • стратегічне планування КСВ на період від 1 року
  • розробка концепцій корпоративного волонтерства
  • розробка соціальних програм і проектів

Щоб замовити стратегію КСВ, натисніть на цій сторінці кнопку Замовити послугу.

Навіщо це вам?

Системний підхід до соціальної відповідальності створить для вашої компанії або бренду стратегічні переваги:

  • ключ до взаємовигідних стосунків з владою
  • підвищений інтерес ЗМІ до вашого бізнесу
  • зростання кількості позитивних згадок в ЗМІ
  • джерело яскравих інформаційних приводів
  • джерело позитивних відгуків про компанію
  • додатковий інструмент командотворення
  • позитивний імідж в очах закордонних партнерів
  • додатковий фактор стійкості під час криз
  • збільшення гудвіл за рахунок позитивної впізнаваності
  • громадська лояльність до господарської діяльності
  • оптимізація і окупність інвестицій в КСВ

Схожі послуги