Перша репутаційна агенція – незалежне українське PR-агентство повного циклу. З 2009 року працюємо для вітчизняних та іноземних компаній, державних підприємств України і некомерційних організацій.
Наші PR-послуги створюють умови для зростання продажів клієнта і збільшення вартості його підприємства, зокрема, під час і після криз.
Слоган нашої команди - Капіталізуємо Репутацію. Це означає, що наша робота перетворює репутацію нашого клієнта на "страховика" та "прискорювача" його прибутків.
Допомагаємо компаніям ставати багатшими, дорожчими, стійкішими до загроз і розвиватись у гармонії з суспільством
Стати провідником бізнесу в репутаційну економіку України
Команда Першої репутаційної агенції має досвід корпоративних комунікацій та управління діловою репутацією на таких ринках:
• паливно-енергетичний комплекс
• телекомунікаційні послуги
• агропромисловий комплекс
• банківський сектор і фінанси
• будівельний девелопмент
• фармацевтична галузь
• бізнес-консалтинг
• FMCG рітейл
• IT
Окремим напрямком нашої роботи є PR-підтримка громадських організацій та комунікаційний супровід неприбуткових проектів.
Стратегічне планування репутаційного менеджменту
Робота з негативом і відбиття інформаційних атак
PR в Інтернеті, соціальних мережах і месенджерах
Відеоконтент для іміджу і ділової репутації
Робота зі ЗМІ та прес-заходи
Робота з лідерами суспільної думки та блогерами
Робота з органами влади, депутатами і чиновниками
Робота з населенням і локальними спільнотами
Моніторинг ЗМІ, контент-аналіз і репутаційні аудити
Корпоративні блоги, офіційні промови і тексти
Ми маємо 5 переваг на PR-ринку України. Кожна з них – додаткова цінність і практична вигода для клієнта. Тому компанії обирають нас і залишаються з нами.
Експерти, які відповідають за розвиток Першої репутаційної агенції та ключові сервіси для клієнтів.
Компанії з чутливою репутацією і амбіцією бути №1 на своїх ринках. Подяки клієнтів та відгуки про Першу репутаційну агенцію розкажуть про нас краще, ніж ми.
Відгуки клієнтів
Світова економіка вступила в репутаційну епоху. Це час, коли успіх бізнесу залежатиме від того, що про нього говорять.
Споживачі, персонал, конкуренти, просто люди. В соціальних мережах, в телевізорі, на вулицях, в транспорті, по телефону, між собою.
Реальні переваги компаній – ціни, якість, сервіс – самі собою, без публічної оцінки, втрачають значення.
За таких умов, управління репутацією компанії або бренду є важливішим, ніж Sales Management. Адже головним стимулом купити щось стає тональність обговорення продукту, його виробника і продавця.
В такій економіці «виживає» той бізнес, який системно опікується побудовою і захистом ділової репутації.
Компаніям і брендам варто фокусувати всі комунікації на враженнях людей, враховуючи їх ірраціональність.
Ми знаємо, що репутація впливає на продажі, а, отже, визначає рівень прибутковості бізнесу. Тому, радимо всім: «Займіться вашою репутацією сьогодні, а ми допоможемо». Якщо цього не зробити, то ваша ділова репутація, а відтак і майбутнє вашого бізнесу, опиниться в руках конкурентів або ж розчиниться в інформаційному вирі.